ბიზნეს პორტალი
Bookmark and Share
პაროლის აღდგენა

LARI.GE - ბიზნეს პორტალი

ბიზნეს კატალოგი
წერილის გაგზავნა!
მისამართი: ბიზნესის ალქიმიაბიზნესის ადმინისტრირებაროგორ იკეთებენ რეკლამას YouTube?–ზე

როგორ იკეთებენ რეკლამას YouTube?–ზე
 | რეიტინგი 3 

 

უკევა პრიველი წელი არაა, რაც Google მთელს მსოფლიო უყვება YouTube-ს პერსპექტივებზე მონეტიზაციის ასპეტში. ამასთან ერთად, მსოფლიოს ვიდეოჰოსტინგის მონეტიზაციის კომპანიის მრავალრიცხოვანი მცდელობები წარუმატებლად მთავრდებოდა მანამ, სანამ Google-მ არ შემოიღო  „click-to-buy" ბანერები, რომლებმაც საკუთარი თავი საკმაოდ კარგად წარმოაჩინეს. მაგრამ ახლა ამაზე არაა ლაპარაკი. მოდით, განვიხილოთ, თუ როგორ შეუძლია დღეს ბიზნესს საკუთარი მიზნებისათვის YouTube.com-ის გამოყენება, და როგორ შეიძლება რეკლამირება მსოფლიოს უმსხვილეს ვიდეოჰოსტინგზე.

1) კონტექსტური რეკლამა. ეს არის პირველი, რაც თავში მოგვდის და რომელიც უკვე დიდი ზანია რაც არსებობს YouTube-ზე. მისი არსი იმაშია, რომ საჩვენებელი რგოლის თემა და მის გვერდზე განთავსებული ინფორმაცია უნდა შეესაბამებოდნენ თქვენს საკვანძი სიტყვას, და მაშინ თქვენი რეკლამა მოთავსდება კონტექსტური განცხადებების ბლოკში, რომელიც ჩვეულებრივ გვერდის მარჯვენა კუთხეში მდებარეობს. განცხადებები YouTube-ზე ორი სახისაა, როგორც უბრალო საიტებზე - ტექსტური შეტყობინებები და ბანერები. ეს არის  YouTube-ს გამოყენების თვალნათელი და უბრალო ხერხი, მაგრამ ყველაზე უინტერესოც.

2) ბანერები „click-to-buy". YouTube-ზე არც ისე დიდ ხნის დანერგილ "click-to-buy" ბანერებზე მთელი ინტერნეტი ლაპარაკობს. ამის მიზეზი საკმაოდ მარტივია. მთელი საქმე იმაშია, რომ მათ უკვე წარმოაჩინეს თავი, როგორც ეფეტურმა სარეკლამო ინსტრუმენტებმა. ასეთი ბანერების იდეა პირველ რიგში იმაში მდგომარეობს, რომ Google-მ თავისი მზერა მიაპყრ  ელექტრონული კომერციის მხარეს. ე. ი., რომელიმე სარეკლამო რგოლის დათვალიერებისას ჩვენ ერთი დაწკაპუნებით შეგვიძლია ეს საქონელი გადავაგზავნოთ რომელიმე ისეთი პოპულარული ინტერნეტ-მაღაზიის კალათაში, როგორებიცაა Amazon ან iTunes.

ამავდროულად, რეკლამა შეესაბამება რგოლის კონტექსტს. მუსიკალური ჯგუფის Enigma-ს მუსიკალური კლიპის დათვალიერებისას დიდია იმის ალბათობა, რომ რეკლამის სახით შემოგვთავაზებენ მისი ახალი ალბომის ყიდვის შესაძლებლობას iTunes-ში და Amazon-ში. ასევე, რომელიმე კომპიუტერული თამაშის სარეკლამო რგოლის ნახვისას შესაძლებელი გახდება მისი ერთი დაწკაპუნებით შეძენა. და ასეთი მაგალითი უამრავია.

თვითონ "click-to-buy" ბანერები ჩნდება სარეკლამო რგოლის ქვეშ მცირე დროის განმავლობაში. მრავალრიცხოვანმა გამოკითხვებმა აჩვენა, რომ ასეთი ბანერები მომხმარებელთა მხოლოდ მცირე რაოდენობას აღიზიანებენ. ამის მიზეზი შეიძლება იყოს მისი გამჭვირვალობა ან ჩვენების ძალიან პატარა მონაკვეთი. მაგრამ იქნებ კონტექსტის გამო? „click-to-buy"-ს ბანერებმა უკვე შეძლეს გაეზარდათ კომედიური შოუს „Монти Пайтон"-ის გაყიდვების გაზრდა 23000$-ით. დღეისათვის ეს გასართობი პროგრამა ერთერთი ყველაზე პოპულარული საქონელია Amazon-ზე, რაც ადრე არ იყო.

Google-მ უკვე დაამუშავა სპეციალური სისტემა  ContentID, რომლის დახმარებით რგოლების მფლობელებს შეეძლებათ ბანერების თავისი პროექტებში ჩართვა. სურვილის არსებობისას ისე შეიძლება გაკეთდეს, რომ თქვენს რგოლში საერთოდ არ იყოს რეკლამა. და ბოლოს, უნდა შევნიშნოთ, რომ YouTube-ზე ბრენდულმა რეკლამამ ბოლომდე ვერ გაამართლა.

3) ვურუსული ვიდეო. YouTube-ს თავისებურება იმაშია,  ამ საიტიდან რგოლების ჩასმა ადვილად და მარტივად შეიძლება რესურსის ნებისმიერ ისეთ სხვა რგოლში ჩასმა, როგორებიცაა ბლოგები, გვერდები სოციალურ ქსელებში, უბრალო საიტებზე. უნდა ითქვას ისიც, რომ სწორედ ეს იყო პროექტის წარმატების ერთერთი უმთავრესი წინაპირობა. აღნიშნული ასპექტი წარმოადგენს YouTube-ს საშუალებით ვირუსული ვიდეოს გავრცელების ერთერთ მთავარ (მაგრამ არა ერთდადერთ) მიზეზს. ვირუსული ვიდეოს ყველაზე ცნობილი მაგალითია კომპანია  „WillitBlend", რომელმაც მრავალჯერ აჩვენა, თუ როგორ ჯაბნიან ერთი ბრიტანული ფირმის ბლენდერები პოპულარულ გაჯეტებს. განადგურებულ მოწყობილობებს შორის იყო კომპანია Apple-ს iPod-ები и iPhone-ბი. ეს რგოლები მსოფლიოში მილიონობით ადამიანმა ნახა.

 

უკანასკნელ დროს ბევრი მარკეტოლოგმა დაწერა აღტაცებული გამოხმაურებები ვირუსულ ვიდეოზე, რომ ეს არის პროდუქციის წინა წაწევის ჩვეულებრივ რეკლამაზე გაცილებით იაფი საშუალება. ალბათ სადღაც ასეც არის, მაგრამ აუცილებლად უნდა გავითვალისწინოთ ერთი მნიშვნელოვანი ასპექტიც - ვირუსული რეკლამა აბსოლუტურად არაპროგნიზირებადი მოვლენაა. ეს იმას ნიშნავს, რომ არსებობს დიდი ალბათობა იმისა, რომ თქვენმა რგოლმა შეიძლება გაისროლოს ან საერთოდ გაქრეს. შეუძლებელია კამპანიის წარმატების მტკიცება.

4) პროდუქტის მიმოხილვა. YouTube-ზე შეიძლება ისეთი რგოლების დადებაც, რომელშიც თქვენი პროდუქტი იქნება განხილული. რასაკვირველია, ასეთი საშუალება ყველა კომპანიას არ ესადაგება. აქ უნდა დავფიქრდეთ, იქნება კი საინტერესო პოტენციური კლიენტებისათვის თქვენს საქონელზე გადაცემის ყურება? მაგალითად, ძალზე საინტერესოა ყიდვის პროცესის ნახვა მაღაზია A-Bear-Workshop-ში. თუ თქვენი პროდუქტი ამ ასპექტში ნაკლებად საინტერესო იქნება აუდიტორიისათვის (როგორც ბლენდერის შემთხვევაში), მაშინ უნდა ვიფიქროთ რაიმე უფრო ორიგინალურზე.

 5) სემინარი. თუ თქვენი პროდუქტი რაიმე სახით დაკავშირებულია განათლებასთან (მაგალითად, თუ თქვენ ხართ საკუთარი კურსების გამყიდველი კონსულტანტი), მაშინ შეიძლება YouTube-ზე წარმოადგინოთ თქვენი რომელიმე უფასო კურსის ჩანაწერი. თუ მას გახდით პოპულარულს, შეიძლება ისეთი ახალი კლინტებიც მიიღოთ, რომელთაც უფრო მეტი მოუნდებათ. სემინარის ფორმით შეიძლება რაიმე ტექნიკური პროდუქტის პრეზენტაციაც.

6) ექსკლუზიური რეკლამა საიტზე. ასეთი რეკლამების მაგალითები ჯერ არც ისე ბევრია. სწორედ ასე იყო რეკლამირებული საკულტო თამაშის Mario-ს ახალი სერია Nintendo Wii-ს მოწყობილობისათვის. YouTube-ზე შექმნეს სპეცუალური გვერდი, სადაც ცნობილი გმირი ყველაფერს ანადგურებდა. შეიძლება ითქვას, რომ ის რგოლიდანაც კი გამოვიდა. თუ ეს დაგაინტერესებთ, რეკომენდაციას გაძლევთ ნახოთ გვერდი http://ru.youtube.com/experiencewii, რომელზედაც ნახავთ, თუ როგორ აცამტვერებს Mario YouTube-ს.

7) საკუთარი ვიდეობლოგი. ამ შემთხვევაში საუკეთესო მაგალითია ჰარი ვაინერჩუკის ვიდეობთუ რამდენად კარგია ესა თუ ის ღვინო და რა გემო აქვს მას.

 

უკან

 
 
 

უძრავი ქონების ბროკერის სასწავლო ტრენინგ კურსი

 

 

სასწავლო კურსები - Study Courses

 

 
 
studyonline.ge