ბიზნეს პორტალი
Bookmark and Share
პაროლის აღდგენა

LARI.GE - ბიზნეს პორტალი

ბიზნეს კატალოგი
წერილის გაგზავნა!
მისამართი: ბიზნესის ალქიმიაბიზნესის ადმინისტრირებაბრენდინგის წარმატებული მაგალითები

ბრენდინგის წარმატებული მაგალითები
 | რეიტინგი 3 

 

ბრენდინგი

ბრენდინგი აღწერს გამოსახულების შემუშავებას ნებისმიერი მოცემული პროდუქტისათვის. ბრენდინგის ტიპზე დამოკიდებულებით კომპანია ისწრაფვის, რომ ბრენდი მოიცავდეს შეფუთვას, ლოგოტიპებს, აღქმის პრიოტიტეტს, კორპორატიულ კულტურას, ფიზიკული კომპანიები ირჩევენ  ერთგვარ საჩემპიონი სოციალურ-მგრძნობიარე მიზეზებს, როგორც მათი ბრენდის ნაწილს, და რაც სულ უფრო მეტად ვრცელდება

ბრენდინგის მიზეზები. არსებობს რიგი კომპანიები, რომლებიც თან ერთვიან მათი ბრენდინგის კონკრეტულ მიზეზებს, თუმცა მხოლოდ რამდენიმე მათგანმა შექმნა თავისი ბრენდი რამდენიმე მიზეზის გარშემო. Adidas-ის ფეხსაცმელი წარმოდგენს კომპანიის მაგალითს, რომელმაც შეძლო  იმ ბრენდინგის რეალიზება, რომელიც დაფუძნებულია მხოლოდ მათ მიზეზზე. ნებისმიერმა, ვინც არის ასეთი ფეხსაცმლის თაყვანისმცემელი, იცის ისტორია იმის შესახებ, თუ როგორ დაინახეს დამფუძნებლებმა როგორ დარბოდნენ ღარიბი უბნების ბავშვები ფეხსაცმლის გარეშე. მათი ბრენდირების ძალისხმება ტრიალებდა ერთი და იგივე გარიგების გარშემო, ანუ თქვენს მიერ შეძენილი Adidas-ის თითო წყვილისათვის, ფირმა წირავს წყვილ ფეხსაცმელს მისთვის, ვისაც ის ჭირდება.  სულ ახლახანს ამ კომპანიამ დაიწყო იგივეს კეთება სათვალეებით. პრაქტიკულად არაფერი არ არის ნათქვამი თვითონ პროდუქტების მარკეტინგზე. პრაქტიკულად, ყველა მათი ბრენდი კეთდება ვიდეორგოლებით YouTube-ზე, რომლებშიც გამოსახულია ფეხსაცმელი და იდეალური ადამიანები, რომლებიც იღებენ სარგებელს იმ ქველმოქმედებიდან, რომლებსაც კომპანია უწევს თავის კლიენტებს.

ბრენდინგის პრიორიტეტი. ბურგერ კინგი წარმოადგენს პრიორიტეტული ბრენდინგების მაგალითს. მათმა  კამპანიებმა„მე ჩემი გზა მაქვს" თავისი მარკეტინგული ძალისხმევების წინა პლანზე დააყენეს თავისი არჩევანი და მოქნილობა, გაუსვეს რა ხაზი თავისი კლიენტების უპირატესობებს ყველა სარეკლამო განცხადებებში და შეფუთვებში. მიუხედავად იმისა, რომ სწრაფი კვების დაწესებულებები ცვლიან შეკვეთებს ინდივიდუალური გემოვნების გათვალისწინებით,  ბურგერ კინგი ემხრობა იდეას, რომ ისინი ამას გააკეთებენ სიამოვნებით, გამოდან რა თავისი საშუალებებით და შესაძლებლობებით დაკმაყოფილების გარანტად.

ბრენდინგის გამოსახულება. ბრენდინგის გამოსახულება წარმოადგენს ფავორიტს რამდენიმე მილიარდიანი კომპანიებისათვის, მაშინ, როდესაც უფრო მცირე სარეკლამო ბიუჯეტის მფლობელებს უფრო იშვიათად შეუძლიათ თავისი საქმის წარმატებით კეთება.  ამ ფაქტმა შეიძლება მომავალში შეცვალოს ეფექტი ინტერნეტ-მარკეტინგის შესაძლებლობების გაფართოებით, მაგრამ დღეისათვის ბრენდინგის გამოსახულება მსხვილი კორპორაციების კომპეტენციაა.

 

უკან

 
 
 

უძრავი ქონების ბროკერის სასწავლო ტრენინგ კურსი

 

 

სასწავლო კურსები - Study Courses

 

 
 
studyonline.ge